Can you help me please?

Nog even en ik ben een officieel student aan de Hogeschool van Amsterdam. Het heeft even geduurd voor het zo mocht zijn en het nodige zweet en geduld dat erbij gepaard ging moet ik maar voor lief nemen. Ten eerste mijn inlogaccount voor intranet, kansloos, maar na een paar keer de klantenservice lastig te hebben gevallen dat mijn wachtwoord veranderen toch echt niet hielp, bleek dat de ICT afdeling het dan verder moest regelen. Gelukkig kon ik een dag later zelf mijn rooster bekijken en van mijn webmail gebruik maken. Daarintegen deed het uploadprogamma BSCW het niet, ik was gewoonweg geblokkeerd, dus ook niet in staat bestanden te delen met mijn mede studiegenoten. Dus daar ging ik weer, naar de klantenservice, ook dit keer werden de hulptroepen van de ICT afdeling ingeschakeld. Wat moet je ook zonder hen doen? Het derde geval wilde dat ik mijn collegepas en hva pas nog niet op de deurmat had zien vallen. De eerste kreeg ik einde deze week toegestuurd, wonderbaarlijk maar waar. Mijn hva pas, die je moet gebruiken om de school in te komen (poortjes en vervelende security mensen) was – niet geheel verrassend – een moeizaam proces. Ik liep de eerste weken met een afzichtelijk paars plastic bandje op mijn pols, die gelukkig niet zo opviel dankzij mijn festivalbandjes. Maar op een dag, waren deze bandjes niet meer geldig en werd ik verboden de school te verlaten. Eerst een gastenpas halen bij de klantenservice ter waarde van tien euro, dat mocht ik eruit. Maar ik had helemaal geen tien euro op zak, en buiten pinnen kon en mocht niet. Na wanhopig het schoolgebouw door te zoeken naar een klasgenootje met geld, had ik het fel begeerde pasje in mijn handen. Nu is het nog wachten op mijn daadwerkelijke hva pas en dan hoop ik dat ik de klantenservice voorlopig met rust kan laten.

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *